Stillingsopslag

Engageret efterskolelærer til Broby Sportsefterskole

Brænder du for efterskolelivet, og nyder du samspillet med unge mennesker. Er du en ildsjæl som kan se det fantastiske i elevers forskelligheder og ser relationsarbejdet som en naturlig del af lærergerningen. Så tilbyder vi her et spændende job.

Vi er en udviklingsorienteret grundtvig/koldsk sportsefterskole, hvor vi arbejder på at skabe de bedst mulige betingelser for at give vores elever et vigtigt dannelsesår. Vi har 150 forventningsfulde og glade elever og et mangfoldigt udbud af sportsaktiviteter og fag. Vi vægter alsidighed og bredde, og hos os er det vigtigt, at eleverne møder sportsgrene de ikke nødvendigvis er eksperter i.

Kulturen på Broby Sportsefterskole er uhøjtidelig, tillidsfuld og med fokus på fællesskabet og du vil møde en engageret, kompetent og fantastisk lærer-flok, som står klar til at tage godt imod dig.

Vi søger en efterskolelærer fra 1.august 2024, som kan undervise i matematik, fysik og evt. tysk. Derudover vil det være en fordel, hvis du kan undervise i én eller flere sportsgrene. Du kan læse mere om vores valgfagsudbud på vores hjemmeside.

Udover undervisning forventer vi naturligvis, at du har lyst til livet som efterskolelærer, der også indebærer aften-tilsyn, weekendvagter og kontaktlærerfunktion. Du skal være klar på varierede arbejdsdage og kunne se dig være en del af vores fællessamlinger for alle elever, som er en vigtig del af den grundtvig/koldske tilgang. Kan du evt spille et instrument, vil det være en stor gevinst.

Yderligere oplysninger angående stillingen fås ved henvendelse til forstander Ulrik Lind 27 45 57 77 eller efterskoleleder Charlotte Holm 31 69 20 63 . Ønsker du at læse mere om skolen gå til www.brobysportsefterskole.dk.

Der er tale om en fastansættelse efter overenskomst mellem Finansministeriet og LC. Stillingen bliver tilbudt med ansættelsesgrad på 85-100%.

Ansøgningen og relevante bilag sendes elektronisk som en samlet PDF-fil senest fredag den 22.maj kl.12.00 til job@brobysportsefterskole.dk mærket “Efterskolelærer”.

Vi forventer at afholde samtaler primo juni.