Handelsbetingelser

Adresse:

Vesterågade 60
5672 Broby

Vi modtager følgende betalingskort:
Visa, Visa dankort, Visa elektron, Mastercard, Mastercard debit, JCB og American express.

Beløbet hæves på dit kort, når du tilmelder dig sommersportscamp.

FORTRYDELSESRET

Når du tilmelder dig sommersportscamp på Broby Sportsefterskole har du 14 dages fortrydelsesret, hvor du kan meddele os, at du fortryder din tilmelding.

For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du ved en utvetydig erklæring give os meddelelse herom senest 14 dage efter tilmelding.

Meddelelsen skal gives ved mail info@brobysportsefterskole.dk, Telefon: +45 62 63 14 58

Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har tilmeldt dig Sommersportscamp. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag.

Priser på hjemmesiden er inkl. dansk moms.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig.

Annuleringsbetingelser

I tilfælde af sygdom returneres det fulde beløbe såfremt det meldes til skolen senest dagen før Sommersportscamp.

PERSONDATA

For at kunne tilmelde dig Sommersporscamp på www.brobysportsefterskole.dk skal der som minimum oplyse:

Navn på elev.

Fødselsdag

Nuværende klassetrin.

Evt. allergi

Sygdom/Medicin

Trøjestørrelse

Mors navn

Fars navn

Mailadresse

Personoplysningerne registreres hos brobysportsefterskole.dk og opbevares i et år, hvorefter oplysningerne slettes.

Oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjepart.

Indsigt og klager
Du har ret til at få oplyst, hvilke personoplysninger, vi behandler om dig. Du kan desuden til enhver tid gøre indsigelse mod, at oplysninger anvendes. Du kan også tilbagekalde dit samtykke til, at der bliver behandlet oplysninger om dig. Hvis de oplysninger, der behandles om dig, er forkerte har du ret til at de bliver rettet eller slettet. Henvendelse herom kan ske til: [  info@brobysportsefterskole.dk  ]. Hvis du vil klage over vores behandling af dine personoplysninger, har du også mulighed for at tage kontakt til Datatilsynet.

KLAGEADGANG

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores administration, der kan kontakten på mail: info@brobysportsefterskole.dk eller pr. tlf alle hverdage 8-15 på tlf. +45 62 63 14 58.

Udgiver
Websitet ejes og publiceres af:

Broby Fri og Efterskole
Vesterågade 60