Stillingsopslag

Kontor-support til vores administration

Nu er der en enestående mulighed for at blive en del af holdet på Broby Fri- og Sportsefterskole. Hvis du trives på en arbejdsplads i udvikling og med både ansvar og indflydelse på eget arbejdsliv samt mangeartede opgaver, så er det nu, du skal læse med.

Vores ambition er at udvikle en velfungerende administration, hvor vi støtter hinanden i vores opgaver og spiller hinanden gode til gavn for kvaliteten af skolens kerneopgave. I din hverdag vil du indgå i et tæt samarbejde med skolens forretningsfører og øvrige personale, og du vil ikke mindst være en vigtig medspiller i rollen som skolens ansigt udadtil ved f.eks. forældrehenvendelser mv.

Dine arbejdsopgaver kunne bestå af følgende:

• Elev økonomi
  • Bogføring
  • Afstemninger
  • Indberetninger
  • Refusion
  • evt. Intranet, hjemmeside eller andet

Vi forventer, at du har flere af nedenstående kompetencer og har du erfaring fra de frie skoler, vil det være en fordel:

Faglige kvalifikationer:

• Gode kommunikative færdigheder – både skriftligt og mundtligt
  • Bogføring og regnskabsmæssig indsigt
  • Evne til at tilrettelægge, prioritere og strukturere arbejdsopgaver
  • Godt overblik med fokus på detaljen
  • Erfaring med og flair for at arbejde i administrative systemer

Personlige egenskaber:

• Evne til både at arbejde selvstændigt og sammen med andre
  • Fleksibel og i stand til at håndtere skiftende arbejdsmængder og korte deadlines
  • I stand til at bevare overblikket
  • Give god service i en til tider hektisk og uforudsigelig hverdag
  • Nysgerrig, initiativrig og lyst til at have ansvarsområder
  • Åben og imødekommende og villig til at bidrage til et godt arbejdsmiljø

Har du andre kompetencer, som du mener kan være vigtige bidrag i rollen som administrativ medarbejder eller på skolen generelt, hører vi gerne mere til det.

Broby Fri- og Sportsefterskole er en kombineret skole fordelt med 150 dejlige elever i efterskolen og 170 glade og velfungerende børn i friskolen. Vi har en fuld integreret SFO med ca. 60 børn. Du kan læse mere om skolerne på vores hjemmesider.

Stillingen er en fast stilling og din arbejdstid vil følge skolernes ferie. Normeringen er ikke fuld tid og den endelige ansættelsesgrad fastsættes i samarbejde med den rette ansøger. Der vil være mulighed for en ugentlig fridag. Lønnen forhandles i forhold til kvalifikationer.  Yderligere oplysninger angående stillingen fås ved henvendelse til forretningsfører Lykke Johansen på 20 48 63 36 efter uge 30. Ansøgningen og relevante bilag sendes elektronisk som en samlet PDF-fil senest mandag den 19.august til job@brobysportsefterskole.dk mærket “Kontor”.