Stillingsopslag

Har du lyst til at være en del af et super fedt fællesskab?

Vi søger hjælpere til Sommersportscamp

Vi har brug for gamle Broby elever der har lyst til at blive en del af et hold af andre unge som hjælpere på Sommersportscamp i uge 27.

Vi mangler flere hjælpere som vil være på skolen hele ugen, så er du glad, smilende, er god til at have overblik og er et legebarn så er det lige dig vi mangler.

Sommersportscamp er en camp for unge mellem 6.-8. klasse fra hele landet, som får lov til at prøve kræfter med efterskolelivet.

Campen foregår på Broby Sportsefterskole fra mandag 1. juli ca. kl. 8 til fredag den 5. juli kl. 15.

Dine opgaver bliver bl.a.:

• Undervisning i forskellige sportsgrene.
  • Tilsyn og samvær med de unge mennesker.
  • Diverse køkken opgaver.
  • Hjælpe til når vi skal ud af huset.
  • Opstarte og deltage i aftenaktivteter.

Det vil være en fordel hvis du kan undervise i dans eller rytmisk gymnastik samt er over 18 år. Dette er dog ikke et krav.

Skriv lidt om dig selv, hvem du er og hvad du kan byde ind med, både socialt og i forskellige sportsgrene.

Det er muligt at overnatte på skolen fra søndag d. 30/6 og til fredag d. 5/7. Du får fuld kost i hele ugen.

Ansættelse sker efter overenskomst mellem Skatteministeriet og Lærernes Centralorganisation.

Hvis du har spørgsmål, kan du ringe til Trine på telefon 27574927.

Og send dit skriv til th@brobysportsefterskole.dk

Ansøgningsfrist 1. maj 2024

Venlig Hilsen