Surf & Kite

Havluft, høj fart og sand i håret. Bestig bølgerne på det fynske øhav og fyld rygsækken med action, adrenalin og attitude. Windsurfing, kajak og Kite. Vi har det hele, og Helnæsbugten er vores klasselokale. Her er plads til både klassens stille pige og ham, der altid bliver sendt udenfor døren.

I WINDSURFING lærer du at blive herre over eget bræt. Du kan fjolle og freestyle I dit helt eget tempo. Og så lover vi dig, at du kommer til at sejre over vinden og bølgerne.

I HAVKAJAK kan du nyde roen og den smukke udsigt over kysten. Samtidig får grundformen et ordentligt nøk op, når du griber din pagaj.

På SURF & KITE er der plads til rolige ture, hvor mågernes skræppen er det eneste, der bryder vindens stille susen. Der er plads til samvær, sladder og chokoladekiks. Men der er også plads til benhård konkurrence, hvor kampråb og konkurrencemennesker knuser stilheden.

Bliv ringet op og få en snak med vores træner.
Book evt. et besøg med det samme.